Петро Любимов, Healthy Pharm Ukraine: у роботі з Private Label важливо не забувати про якість | Завод Healthy Pharm Ukraine

Петро Любимов, Healthy Pharm Ukraine: у роботі з Private Label важливо не забувати про якість

Підприємство Healthy Pharm Ukraine з'явилося зовсім недавно - у 2015 році, але швидко стало лідером у виробництві товарів косметики і гігієни на українському ринку. Крім власного асортименту, компанія випускає широкий спектр продукції Private Label для найбільших торгових мереж України. Генеральний директор Healthy Pharm Ukraine Петро Олегович Любимов розповідає про головні складові успішної роботи його компанії в сегменті ВТМ.

- З чого починалася діяльність вашої компанії? Як вдалося всього за три роки роботи освоїти такий широкий асортимент продукції?

- Ми починали з виробництва недорогих зубних паст і косметичних засобів.  Поступово розвиваючись, освоювали випуск нових видів косметичних товарів і побутової хімії, а також працювали над вдосконаленням вже наявної продукції.  Таким чином, ми змогли всього за три роки розвинути наші прості зубні пасти до впізнаваної торгової марки ZUBB, яка за якістю здатна конкурувати зі світовими брендами.

- Що послужило прискорювачем в динамічному розвитку для вашої компанії?

- Ми ніколи не зупиняємося на досягнутому.  Велику роль в цьому відіграє і конкуренція - щоб рухатися вперед, потрібно постійно працювати над пошуком нових видів продуктів, рецептур, займатися самовдосконаленням.  Також нам допомагає орієнтування на клієнта, причому, не тільки на кінцевого споживача, але і на замовника Private Label.  Коли розумієш потреби клієнтів і замовників, просування йде швидше і з великим ентузіазмом.

- На що робите акцент при виробництві товарів?  За рахунок чого ваші продукти можуть конкурувати з відомими світовими брендами цієї категорії?

- Основний акцент - це якість наших товарів.  Також важливу роль відіграє ефективна рецептура продукту, за рахунок чого товар буде відповідати очікуванням споживача, задовольняти потреби ринку.  І головне - все це ми пропонуємо за конкурентною ціною.

- З якими роздрібними мережами працюєте і в яких категоріях?  Як розвиваєте свій бренд?  Як дивитеся на співпрацю з Private Label?

- Наші бренди - це Go Healthy і ZUBB.  Співпрацюємо з Private Label з Eva, Метро, Ашан, Простір і Архітектор Краси.  Разом з ними постійно працюємо над розширенням асортименту.  Займаємося і пошуком нових партнерів, «дозрілих» до продажу товарів під власною торговою маркою.

Також ми працюємо і з каталожними бізнесом: UNICE і J'erelia.

- Чи є продукт, який ви вважаєте бестселером у своїй категорії товарів?  За рахунок чого вдалося досягти таких результатів?

- При більше 700 SKU складно обрати фаворита.  Ми виробляємо косметику від сегмента мас-маркет до професійних дорогих засобів і пишаємося всією нашою продукцією.  В цьому році я можу виділити два найпопулярніші продукти: антисептичний гель для рук Gо Healthy і гель для прання Gо Healthy.  Споживачі оцінили їх найбільше.

Затребуваними також завжди були товари нашого бренду ZUBB.  У майбутньому на цю торгову марку очікує багато змін - планується повний ребрендинг ZUBB як всередині, так і зовні.  Ми поставили амбітне завдання - удосконалити рецептури, зберігши для споживача привабливу ціну у своєму сегменті.

Я впевнений в тому, що ми випустимо приголомшливий продукт, на який буде високий попит.

- Що значимого відбулося в компанії за цей нелегкий рік?

- Рік дійсно став випробуванням для всіх, і ми не виняток.  На щастя, нашій лабораторії вдалося швидко відреагувати на потреби ринку і суспільства і створити антисептичний гель для рук Gо Healthy.

На відміну від інших виробників, ми змогли утримати ціну на доступному рівні.  За прямих продажів його вартість була найнижчою на ринку.

Ми не тільки дали людям безпеку в період пандемії, а й самі зробили ривок.  Ця криза стала трампліном до нових досягнень, тому можу тільки подякувати нашим клієнтам і партнерам за довіру в цей непростий час.

- У чому унікальність вашої компанії і ваших товарів?  Як ви прийшли до цього і через що довелося пройти на шляху до успіху?

- Ми зробили акцент на розробках в нашій лабораторії.  Унікальність криється в наших рецептурах.  Навіть у періоди, коли не було замовлень на певні товари, ми створювали нові рецепти для розширення наших можливостей.  Спираємося завжди на потреби і запити клієнтів.

Виробництво Healthy Pharm Ukraine унікальне тим, що кожен вид продукції виробляється на окремій лінії.  Так, зберігається чистота і унікальність продукту.  Стандартом є контроль якості на всіх етапах виробництва.

- Як зазвичай відбувається впровадження нового продукту?  Ви простежуєте якось потреби аудиторії?

- Звичайно, стежимо за світовими трендами в цій індустрії.  Або ми самі їх шукаємо, або отримуємо зворотний зв'язок від найбільших постачальників сировини на глобальному ринку.  Далі аналізуємо і створюємо рецептуру у власній лабораторії.

- Як Healthy Pharm Ukraine планує розвиватися в майбутньому?

- Криза стала для нас точкою зростання.  З огляду на все, через що довелося пройти, ми створили модель, в якій будемо розвиватися і далі.

Плани насправді грандіозні.  Хочемо розширитися як за рахунок Private Label, так і приділити увагу ВТМ.  У майбутньому будемо виходити на міжнародні ринки.  Наше гасло: «Швидкість.  Міжнародність.  Автоматизація».

- Що особисто надихає вас, як генерального директора, рухати компанію вперед?

- Мої люди.  Кожен співробітник заводу повністю віддається своїй справі.  Ми не знаємо, що таке «плинність кадрів».  Люди ставляться до роботи, як до особистої рідної справи.  Командність і сила духу - це те, що я маю задоволення спостерігати в колективі кожен день.  Це є найважливішим критерієм у розвитку і просуванні компанії.

- Ваші рекомендації партнерам по співробітництву в напрямку Private Label.

- Обирайте продукти належної якості, зберігаючи оптимальну ціну.  Надихайтеся кращими прикладами, але завжди дбайте про власний унікальний стиль.

Comments are closed.